Toner

Lyssnar på Melissa. Saknar så mycket av förra året, alla upptåg. Min och Carros resa ner till Stockholm, massa gråt, ja. Men man lär sig alltid och blir starkare. Jag hade iaf kul. Stunden med Lilly i kyrkan. Nätter med te, djupa diskussioner och skratt blandat med gråt. Sommar, upptåg. Båstad, Yran. Allt. Undrar om detta år och sommar kommer bli lika underbar? Återstår att se. Har hunnit med allt förutom packet hämtningen. Ska fixa de strax. Sen blir de te och mys med tjejerna på något av stans alla cafér. Sen hem till sängen - imorgon börjar jobbet igen.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Gumman. Saknar dig jag med. Tack för ditt sms. Återkommer med svar i min blogg. Dagens blogg dediceras dig =) Puss.

2009-02-10 @ 17:45:49
Postat av: Carro

Strumpan, saknade av dig är stor här. Tack för dina underbara sms. (L) Puss

2009-02-10 @ 18:15:46
URL: http://istorstadsidyllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0