Glömt

Har inte hunnit varit så aktiv. Jobbet och massa fix och en fin alla hjärtans dag med fina vänner. De har varit min helg. Som sagt vi firade alla hjärtans dag tillsammans hemma hos Nadja o Nina - fast Nina var tyvärr inte hemma. Men de blev ett mysigt litet gäng på 6 personer, jämt köns-fördelat - så passande. Middagen bestod av pizza, geléhjärtan, chips pch winnerbröd - härlig kompott. Sedan blev de drinkar, spel och skratt. Sen åkte vi ner på Plaza och där inne blev jag tyvärr för nykter för att de skulle vara skoj. Men mina vänner livade upp mig då och då när vi stötte ihop. (varför tappar man jämt bort folk?).
Kort kommer på förfesten som gick i hjärtats tecken.
Träffade på ett eller två eller tre ex även denna kväll - så passande. Då vet man att de oxå har de lika trevligt på alla hjärtans dag haha. Nej. de var väl kul att se dessa fina individer.. Nog om dessa personer. Sen träffade jag på Micke - frågade vart Roger höll hus, han var ju vid baren så jag skuttade vidare - men hittade han sen och satt där resten av kvällen. Kände mig väldigt osmart bland alla dessa genier - Lilly - vi måste gå på geni-kurs ;) hihi. Nä, vi är ganska så intelligenta vi me, på våra ämnen ;). Sen så fick jag åka taxi hem så jag slapp bussen. Så skönt. Tack.

Igår vart de folketshus och jobb ett par timmar. Tur att de var Jimmy som var kock så man hade något att snacka med innan Siggan kom och hjälpte till med middagen. Pappa kom för bi och åt och sen körde han hem mig. Måste delge att jag har världens bästa pappi o mammi (som Gulletussan alltid säger). Så jag kom hem och kikade först på Kalla Fakat om Nordstream och Rysslands o Tysklands lilla plan och sedan Mia O Klara - Jag älskar Tabita, en orm som ska bli vegan. Så bra. Sedan kom Roger förbi och då kikade vi på Beck och sen något väldigt konstigt program på femman. De var skumt. Väldigt skumt. Sen blev de sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0