Drink.

Dyrast,medelmåttligt och absolut tråkigaste stället i stan = Paus.
Vi var där för att ta en drink innan vidare utgång. Jag och Åsa ber om en Rosa Pantern - Åsa hinner även påpeka att jag är bartender. Så innan jag går och sätter mig så får jag en fråga av personen som skall göra drinekn - hur jag gillar jag min RP haha.. Sött. Man kanske borde ha kunnig personal eller åtminstone en drinkbok.. brevid kassan. Eftersom drinkarna ändå inte fås på en gång. Vilket i säg är väldigt ?.. Men de är i alla fall trevliga. De är alltid något.

Annars flyter livet på. Med mardrömmar, ångest om mitt liv och en dödsrädsla. Jag vill inte dö du som du fina tjej. Jag ville inte att du skulle dö. Varför. Hur kan man göra så. Rädslan är så stor. Saknaden, frågorna lika så.

Kommentarer
Postat av: Carro

Så nu har jag skrivit i bloggen namnen lilla E tyckte bebben min skulle heta =) Allt bra annars? (L)

2009-02-05 @ 15:25:56
URL: http://istorstadsidyllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0