Dagen

Igår hann jag med en hel del. Känns bra. Idag blir de ungefär samma som igår, ett pass plus promenad till stan fram o tillbaka - hämtning av packet. Sedan lite pyssel här hemma. Ikväll blir de träff med tjejerna på en kvällsfika. Vi har bestämt att fira våran alla hjärtans dag tillsammans - de kan bara sluta på ett sätt - trevligt. Idag ska jag även få min pappa att handla lite mat innan jag svälter ihjäl.. :) så illa är de inte, men nästan.

Igår var vi på barkurs, otroligt bra, lärorik, intressant. Ser framemot nästa gång. Hann även med att träffa lite favoriter från jobbet, Sandra, Håkan, G, Elin och självklart min partner i crime - Tess. Men vi ses ju för de mesta. Känns skönt att träffa alla - fast att vi inte har så mycket på jobbet just nu. Man saknar jobbet och kollegorna.
Sen han jag även med film hos Roger, vi kikade på The Wrestler - se värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0