25 Februari

Tvekan inför en förändring. Tankar om allt där omkring.
Just nu går det mesta på högvarv, mycket som jag vill, mycket som jag inte orkar. Mycket som jag funderar på. Allt går. Men ändå känns allt ganska behagligt. Livet känns så där lagom som allt är i lagom-landet Sverige. Ganska stadigt. Önskar jag hade tid över till att skriva mer, men lusten infinner sig inte ofta för jag gör så mycket annat. Men nästa vecka när jag jobbar heltid på jobbet ska jag ha datorn med mig och skriva. Vill skapa något.

Har mest jobb framför mig denna vecka och nästa:
Imorgon blir det jobbet 11-18. Sen Fh 18.30- och sova hos fina mamma.
Fredag blir de även jobb 11-18 och sedan Bio med Roger
Lördag 08-17 - ingen utgång (skönt)
Söndag 08-15. Sen ska jag och pappa handla massa mat till mig - snällast.
Vecka 10.
Måndag 08-18
Tisdag L
Onsdag 11-18
Torsdag 08-18
Fredag  08-18
Lördag  08-17
Söndag L

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja visst var den =P tror inte det, den är speciel designad för Laila =( buhu. så sant, en långklänning med kiss? Hmm...? vi ses imorgon bitti. får se hur pigg jag är där vid 8 snåret, efter att ha varit ut ikväll. haha

2009-02-28 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0