Dagen

Äntligen har jag tagit tag i att säga upp lite saker och fixat lite annat som är av vikt. Skönt.
I går vart de en super mysig måndagskväll hemma hos tjejerna. Vi satt och skvallrade, drack massa te och planerade in saker. Så på fredag är de mys hemma hos mig med fika, lördag utgång och fira Ninas födelsedag (som är idag), sedan bakis mys hemma hos tjejerna på söndag. Sover hos Tess. Sen på Tisdag planerade vi in en semel-kväll. Mys. Sen åker vi förmodligen (väldigt säkert) till Sundsvall runt den 20 mars för att bo på hotell och fira Nadjas födelsedag, vi fyra. Hur mysigt som hellst. Just nu känns allt så himla bra i alla falla med mina vänner. Visst har jag några för långt bort, men annars är de på topp. Nu blir de ett pass, sen göra mig i ordning och sen ner på stan en sväng för att fixa lite. Ikväll ska jag förmodligen hem till Roger - han fyller ju år som Nina och mina finaste vän Daniel. Tänk 3 favorit på samma dag. Imorgon blir de jobbet igen 4 dagar framåt och ett plus pass på lördag efter vanliga jobbet, sen direkt ner på Plaza. Känns skönt att få några timmar här och där extra nu när de är så torrt på extrajobb.

Här är den fina tårtan Nina gjorde igår kväll och Tess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0