Rutin

Läser lite bloggar så här innan man ska på jobbet. Mina vänner verkar ha det fint. Alla har vi väl problem någon gång ibland, men det löser sig oftast till de bättre. Igår var jag ledig, så då jobbade jag lite på Travet, han shoppa lite nytt och träffa mamma innan vi körde en middag på stan samt en kaffe på Pause. Nadja åker ju på lördag, så det var vår sista fika i stan på ett bra tag. Dom är fina mina vänner. Ska försöka åka ner så fort jag kan. Men först har jag jobbet kvar, denna vecka samt nästa vecka. Sen lite extra jobb i höst. Känns kanon. Snart kan jag äntligen ta hand om mig själv och andas.

I helgen blir det massa mys, fyller år, middagar, fika, bio, kalas. Plus 4-5 dagars ledigt. Så det är ju bra. Ikväll ska vi nog bara vara hemma, kanske orkar jag/vi med en promenad. Får se, somnar förmodligen kl 21. Som vanligt. Sova är min nya grej, men förhoppningsvis blir det bättre snart. På torsdag jobbar jag med Angelica igen, längtar - så tråkigt att jobba själv. Nästa vecka blir det bara jobb med tjejerna. Trevligheter helt enkelt.

Funderar på att köpa någon bok och lite annat. Hm.. kanske dags att fixa sig också.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej vännen! Så har jag äääntligen tagit mig tid att besöka din blogg ;) Tack för alla vackra ord om mig, du är så himla fin! Massa Kramar

2009-08-25 @ 18:54:36
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0