Massa strunt och inget konkret..

Ledig idag. Själv. Känns riktigt skönt. Har varit uppe i folk stup i kvart nu ett bra tag. Så att få andas själv, vara själv - betyder så mycket för mig. Jag har som sagt mått så där, trött, grinig m.m. Hoppas på att de blir bättre efter dessa 2 lediga dagar, som spenderas i ensamhet tills min sambo kommer hem. Ska försöka rensa ut mer kläder, ta bort allt som jag inte ha använt, plocka bort sommar grejerna. Har shoppat nya saker idag på nätet. Ska bli mindre tajt till hösten, mindre trendigt. Mer vanligt, skönt, slappt. Orkar följa trender i Östersund med kyla, snö och rusk. Mys ska de bli. Så dessa två byxor blev de, samt den gröna tröjan. Fanns inte så himla mycket som jag ville ha, ska ändå inte shoppa något mer i höst. Har så de räcker och blir över. Kan någon komma hit och ta alla mina kläder!?. Har ensån där randig GT tröja som alla har, vil någon ha kom till mig så får ni en! Nu. Blir så le på alla kläder. Snark. Lilly hjärtat, har bara massa "tjejiga" kläder - annars hade du fått massor. Hoppas tröjorna är bra som du fick :)


Annars så längtar jag tills jag slutar så jag kan börja tag i allt, träning, lägenhet, studier, resor. Så väntar och väntar. Dagarna går som tur fort. Så tiden rinner bara iväg. Ikväll blir det nog en promenad efter maten, själv. Lyssna på musik och njuta av luften. Sen lite tv, eller kanske tv-spel?.. Lite Wii. Ska nog ta ett bad.

I natt drömde jag att jag hade bebis i magen och en redan.. Lite läskigt. Saknar nog Lilly och Elliot. Där av konstiga drömmar. Skulle även vilja se lilla Casper, han ser så mysigt rund och go ut. Så ska ett barn se ut. Kommer i håg när Elliot var så liten, då var han rund och go och hur snäll som hellst. Älskade att vara hos en och mysa i famnen. Mys. Vi har i alla fall kommit fram till att vi ska antingen köpa en Golden, eller så blir den en Rottweiler. Så vi får se när vi hittar någon som passar just oss. Då ska vi ta taget till Härnösand. Mys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Girly girly, hum! No, me not like... ;) meeen, det är super snyggt... Kanske, när jag blivit lite smalare, då kanske du har någon snygg tröja som skulle passa? Till Baggysar... (SKRATTAR)... Du skriver så berörande gumman, det känns i själen. Bra läsning. Bra bra bra!!!! I love you. We love you. Puss

2009-08-03 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0