Lördag. Yran.

Igår blev det jobbet som sagt 12.00-19.30. Var urkul, för jobbar med världens bästa tjejer; Angelica och Maria. Vi har alltid så jäkla kul på jobbet och det är så kul att de är så. I onsdags så körde vi en utgång efter jobbet då vi stängde själv, då hängde även Maude me. Så det vart en egen liten personalfest! Vart en fin avslutning på kvällen. Så jobba är riktig kul nu fram till Sista Augusti. Sen blir det ledighet. Då har jag och Maria planerat in promenad kvällar samt fika kvällar. Mys. Angelica o jag får nog fixa party kvällar ;). Efter jobbet blev det hem med middag i sängen och mys framför 5 avsnitt av Criminal Minds sen somnade jag. R var på krogen, men kom hem tidigare, sötnos.

Idag har jag umgåtts med min Mamma på stan, ätit glass på jobbet med R, träffat syster Mimmi och kört henne ner på stan. Hunnit shoppa 5 par trosor inne på Lindex, 2 ljuslyktor till köket på Indiska samt en långklänning på Åhlens. Allt på halva rea priset. Så allt gick på 250kr..Galet bra. Så ikväll sportar jag nog min nya långklänning, Nike sneakers, eller mina vita låga Converse, har inte riktigt bestämt mig ännu samt en svart kofta och min svarta skinpaj. Lite festival, lite vuxet och oh så skönt. Så jag är redo för natten. Imorgon blir det till att cykla ner på jobbet och jobba någon timme. Full OB.. Gött.

Måndag samt Tisdag är jag ledig. Då ska jag städa, träna, ta de lugnt, inte vara nära stan och bara njuta. Sen blir det 4 dagars jobb. Ska jobba så mycket jag bara kan denna sista månad så man får en fin fin lön innan man slutar. Work It - helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0