Fredag

Vaknade imorse. Tidigt. Så nu har jag hunnit med frukosten, kikat nyheterna samt tittat runt på nätet. Så nu ska jag plocka bort lite, sen ut på en långpromenad, köpa med mig en bra tidning hem och sätta mig på ballkongen och njuta av solen. Känner som dig Lilly - trist att var själv när alla andra är upptagna. Hoppas på ledigt på tisdag så jag kan komma till er.

Senare idag vet jag inte vad som sker, kanske bio. Eller kvällspromenad. Eller pyssel hemma. Något blir det i alla fall. Imorgon ska jag jobba dubbel-pass. Ska bli så kul att jobba med Tess. Vi kommer ha super kul. Ska försöka få sluta tidigt för jag orkar nog inte jobba hela natten. Men oftast så är det ju vi som får stanna längst. Hm.. undra vad som kommer hända.

Annars är det mycket bättre med min trötthet m.m - så nu känner jag mig pigg och frisk. Och snart är det slut på jobbandet. Så livet flyter på i fin takt. Saker händer, saker förändras, saker förbättras och det är fint. Jga trivs med allt just nu och ju mer jag tänker ju mer bra känns de. Det är som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0