Elliot

Finaste killen i mitt liv. Älskar dig som om du vore mitt eget kött och blod. Du är mitt eget kött och blod. Kommer ihåg första gången jag fick se dig, träffa dig. De var den elfte dagen du hade levt, du var 11 dagar gammal. Så liten, så fin, så mjuk. Jag kommer ihåg att jag vågade knappt ta i dig, för du var så liten. Kommer ihåg alla dagar jag spenderade med dig och mamma. Vi myste du och jag. Du tittade alltid så glatt på mig, du var så snäll. Du och jag hade funnit varandra. För alltid. Nu är jag din fadder. Stolt, glad och lycklig. Jag kommer alltid finnas här för dig och din mamma - alltid.

Kommentarer
Postat av: Lilly och Billy =)

Åh, jag ggråter när jag läser det du har skrivit... (L) vad fint... Så fina ord. Tack min vän. Nu är han hemma här och han vill att du kommer snart!!!! Och jag med för den delen... (LER). Så, när kommer min fina Fifi??????????? All kärlek. (Ps: Det luktar rökelser här, måste kolla vad lilleman gör) hahahahahha! PUSS!

2009-08-02 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0