Candy

Sitter och äter lite frulle, kikar på mina vänners bloggar. Mys. När vi bor så långt ifrån varandra, så är det fint med en blogg. Jag själv är ju inte den som skrivaer så ofta, men bör bättra mig. Hm.. kikar på tåg biljetter till, ska försöka åka till Lilly nästa vecka. Hoppas på mys väder, så vi kan umgås ute. Sedan ska jag hinna med storstädning av hemmet. För snart fyller jag år och då blir det lite kalas. Sen är de inte så långt kvar tills jag slutar på jobbet. Tiden går så otroligt fort och jag har en känsla av att den kommer gå ännu fortare. Nä, nu måste jag äta min frukost, för snart börjar jag. Känner att idag kommer det bli en lång dag.. För lång kanske, men har ju varit ledig i 4 dagar. Så ska inte klaga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0