Massor av lite blandat

När alla andra är ledig, då jobbar jag. Ett ganska vanligt fenomen. Sitter här med en cola zero, just tittat på Ebbe the movie. Politik. Tankar och en massa googlande om honom. Saker manhar missat helt enkelt. Why?. Idag slutade jag och chefen 18.40. Vi sålde glass till tusen. Imorgon blir det nog ännu mer. Känns skönt, för nu börjar dagarna gå snabbt. Imorgon kväll ska jag antagligen hänga med Tess eller färga håret. Får se vad som händer.

Annars så är nästan alla man känner uppe på forum. Till och med min egen pojkvän. Vad hände liksom? Bara jag och Tess kvar. Jobbet som sagt. Snark. Jag är nog inte den som skulle uppskatta forum dock, så lika bra att jobba. Men att R är där - det får mig att fundera på om de inte är jag av oss två som är toffeln?!. Jag menar - jag hade stannat hemma, lätt. I förr går låg jag och babblade på till 2. Fick reda på massa saker som jag inte trodde om honom - det var intressant. Jag älskar att får reda på saker om en person som man aldrig trodde. Allt man själv har "skapat"/tänkt försvinner eller förändras.

Jag börjar inse mer och mer att jag har träffat honom. Han med stort H. För jag är helt annorlunda i mitt tankesätt. Jag som aldrig velat ha de där svensson livet, aldrig velat leva med någon. Jo, jag har levt med 2 personer, men aldrig på det sättet.  (Min dröm var sen 2004 att skaffa en bostadsrätts-lägenhet och vovve och sen leva på nudlar och ha tonvis med kläder) .. Alltid trivts bäst själv, så har de varit länge. Men nu verkar allt falla på plats. Nu så kikar jag på Hemnet var och varanan dag, längtar tills vi skaffar något som blir vårat hem. Just nu har vi ju ett varsit. Sen så har jag börjat dagdrömma om barn?! - senast idag. Kikade på ett par ute på gå gatan med barnvagn och kände, så där vill jag ha de. Lilly - hjälp mig :). Vi får prata massa om de när vi ses... snart. Ja, vad ska jag säga. Är väl helt enkelt kär, lycklig, trygg. Tack, du är det bästa i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0