Sol

Solen skiner, det är super skönt ute och jag, jag ska jobba. Som vanligt. Hinner väl få några glimtar när jag ska hämta in disk utifrån serveringen. Vi är 3 som jobbar idag - det känns riktigt skönt. Då kanske vi hinner med att dricka vatten och tänka lite. Sen får jag se om ja o Tess kör en utgång eller om det blir lugn kväll med bad. Jobbar ju imorgon 10-14. Så inte direkt något att bli less över. Sen ska jag cykla hem i de fina vädret och njuta av en lång promenad. Gå till pappa och hänga med Oscar. Imorgon kommer ju hela stan hem från forum - så snart komer man få träffa tjejerna igen. Länge sen nu. Men vi har ju Sundsvall 09 - porrfilm och Max .. ha. Fina minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0