Slut

Helt öm i kroppen. Huvudet surrar. Trött, gäspig - fumlig. Varm, ont, vaken. Så känner jag mig just nu i denna stund. Är även väldigt trött på att ständigt jobba, gör allt själv, slita med allt. Jobbet suger just nu, i min mening. I maj då kommer de lite fler anställda till oss, så då behöver jag inte göra allt själv. Ser fram emot den dagen. Verkligen. I dag gick jag till jobbet, 1h. Jag är allt duktig ibland. Ser även fram emot hösten då jag flyttar ut från min lgh. Slutar på jobbet (självmant) sista september. Sen blir de 2 månaders ledighet och sedan ska jag studera igen, först en kurs och sedan köra på som vanligt. Behöver förmodligen inte ta lån heller utan bara studiestödet. Känns bra. Ju nu far en massa tankar igen mig och mitt huvud. Mycket som händer. På fredag är de Begravning för lilla Farfar. Känns tungt. Pappa mår så dåligt att jag inte orkar prata/ses. Blir bara för mycket. På lördag blir de mitt sista dubbel pass på 19h på ett bra tag. Skönt. Nu ska jag fixa och sen sova. Imorgon blir de morgon jogg, dusch och jobbet. Sen vila vila vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0