Naket.

Tänk vad år gör skillnad. Tjejer sluta sura, var tuff och skit i allt. Det ni gör är upp till er själv, stå för de och låt andra snacka, dissa, sipra. För i slutändan så är det så vi tjejer funkar många gånger - tyvärr. Inget som man ska haka upp sig på. Jag brukar alltid rycka på axlarna och tänka - jag lever precis hur jag vill,  ingen och då menar jag ingen kan dömma mig och mina val. Men man kan ha åsikter, tankar och funderingar. Man kan tycka si och så om personen. Men de är fortfarande du själv som väljer om du ska ta åt dig. Jag valde för länge sen att rycka på axlarna och leva livet. Det är otroligt avslappnande. Livet är till för att levas, göra dumma saker och ta lärdom av dessa. Så gå ut för hårt så landar du inte för mjukt. Då är det så mycket enklare att ta sig upp och inte göra de igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0