Från förr

Lilly både du och jag levde för två personer så innerligt, så starkt. Dom lämnade oss - men nu så inser vi båda att vilken otrolig tjänst dom gjorde oss. Tänk vart vi skulle vara idag om vi hade varit kvar. Vi hade inte utvecklats, inte blivit de vuxna, starka individer som vi är idag. Du och jag har så mycket gemensamt i våra känsloliv. Vi har hjälpt varandra när den andra inte orkat. Jag är så tacksam att du tog mig ur allt dravel, alla tårar och patetiska försök att vara kvar. Jag blev en ny människa, en med en framtidsutsikt, en med en glädje. Tack. Vad vore livet utan en vän.
Tänker på dig min vän och den resan du har gjort. Du är så stark, så positiv. Du är förträffligt bra. Glöm adrig de. Du och jag är sammansvetsad. Vi hör ihop. Du är min ledstjärna. Tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

All kärlek, du berör. Puss Lilly din bara din.

2009-04-08 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0