Dagen

Hunnit med en god frukost, lång power walk i solen. Städat, bokat tvättid. Rensat upp här hemma. Fått min nya telefon, eller ska hämta den sen idag. Har stegräknare i love. För ska ju börja gå från Torvalla centrum in till stan varje dag, förrut har jag gått till kvantum och sedan tagit bussen. Men för att få mer motion och spara pengar så ska jag gå hela vägen. Sen får jag förhoppningsvis skjuts av R hem så då kommer jag undan billigt. Gött. Snart är de Fredag. Längtar.
Nu ska jag fixa lunch, tvätta. Sedan blir de till att fixa med alla kläder. Hm.. kanske en solning, ska ske innan sthlm iaf. Vi får se hur de blir. Nu lunch.

Kommentarer
Postat av: carro

Åh har du fått din nya nu =) Fungerar den bra? Vill ha din gammla? Blink Puss

2009-04-07 @ 20:16:07
URL: http://istorstadsidyllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0