Dagen

Idag har jag hunnit med lite nu på morgon. Frukost som bestod av lite flingor med kanel, grönt the och sen ett ägg. Låter inte gott, var inte super gott. Men bra mat. Sen så har jag hunnit göra lite set mage, ben. SKa köra en omgång till med mage, ben och även armar. Sen blir de lite fix här hemma och sen hoppa på cykeln och cykla ner på jobbet, 7,3 km dit och sen 7,3 hem - blir ju en liten bit iaf.Jobbar fram till 19, så kommer väl hem vid 20 senast. Sedan ska jag bara ta en lång och skön dusch. Kanske en film med R sen och bara somna. Imorgon jobbar jag 11-18.30 och sen 18.30-22, på teatrn. Sen jobbar jag fredag 11-19.30 - lördag 08-18. Sen är det helg till på onsdag. Så skönt. Lite besviken på att jag har varit så seg i kroppen och inte hunnit/orkat tränat. Men har sånna problem med knät och sen varit snuvig och för lat helt enkelt. Ändringen börjar redan idag i och med cykel till jobbet och totalt 1,5 mil. Har även hunnit jobba extra en del denna månad så blev 30h extra utöver mina 75%.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0