Dagen

Ledig till på onsdag. Så i dag städar jag (behövs här med Lilly). Sedan ska jag ut på en promenad. Försöka hinna med att slinga håret kanske? Ska även hinna med lite annat jox. Sedan får jag se vad som händer.
Helgen bestod av arbete, arbete och arbete. På söndag sov jag mest. Men Jag o R hann med att köpa nya duntäcken, kuddar och sängkläder (Jag köpte inte utan bestämde :).. ) Sedan så skulle vi kika på Yes Man, men somnade. Sen när jag vaknade hade han tvättat upp de nya sängkläderna, bäddat, börjat lagat mat och efterrätt. Han är helt klart en 10 poängare. Han är inte till låns. Så den lilla helg jag hade blev lugn och mysig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åå jag hoppas också jag får jobbet, vi skulle bli ett bra team :D ska dit idag så det är bara att hålla tummarna:)

2009-04-20 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0