Dagarna

Har arbetat och haft tid för annat nu i ett par dagar. Mår förträffligt bra just nu. På fredag åker jag till Stockholm med R. Vi blir där till måndag. Längtar verkligen. Som tur är, så är allt nästan öppet i Stockholm.  Sen fick jag tillbaka massor på skatten - lycka. Hade haft 6 arbeten förra året samt studier - fixa de om ni kan. Ambitiös är mitt mellan namn. I lördags gjorde jag 19h. Vart ansvarig på FH för klassfesten. Vart så irriterad på klubben som skulle ha hand om garderoben. Vägrade lyfta ett finger, bara snackade och trodde att man var störst bäst och vackrast som vanligt. Alla vi andra skrattade. Men ser verkligen vilka som inte har vuxit upp ännu - plastbubblan är alltid närvarande. Sorligt. Aja, livet går på.
Annars så har två av mina vänner fått barn - två små tjejer. Underbart fina. Carro ska ha smått om cirka 80 dagar. Hm undra vem som är på tur här näst. . .? Har glömt att kika på lgh nu ett tag, måste åter införa de. Ska säga upp lgh denna månad tror jag. Känns så bra allt, så vill inte förhindra något, vill bara förbättra.
Therese är så förbannat rolig - hon blir glad när folk gör slut. Illa? Inte. Nadja o jag hade sms skaveller kl 1 på natten i fredags. Saknar tjejerna. Blir film mys inom en snar framtid sedan partaj. Snart börjar jag även jobba 100% på jobbet. Blir så när solen kommer fram. Men blir ändå ledig 2-3 dagar/veckan. Skönt. Fick även ett erbjudande i höst att bli förste servitris/rest ansvarig på ett stort stäle i stan. Hur bra är inte de? Ser framemot grill kvällar med sol och vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0