Är man död, så är man.

Nu har vi sagt hej då till finaste personen i hela världen. Min finaste farfar. Jag trodde inte att jag skulle gråta men tårarna bara rann och rann, jag bröt ihop. De var skönt. Kyrkan är tung men fikat efteråt lättade på hela stämmningen.
Sen blev de massa fin minnen med familjen. Åkte hem till hans hem och mindes mer; kort, mys och bara få minnas den fina människa han var. Kärlek. Sedan fick vi 4 kusiner välja en katt som varför hade fått varje gång han sålde mest försäkringar. Så nu sitter min katt ovan för soffan. Så nu är farfar här alltid. Min farvar sa en sån bra sak - Är man död, så är man.
I övrigt så jag bara sovit idag. Tungt att släppa allt så där. Men nu mår jag bra.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Är man död så är man... fniss det var ärligt och rakt. Jag tänker på dig min fina. Jag finns här. Alltid. Du är kärlek. Stor kram

2009-04-18 @ 07:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0