Spår.

Det är svårt att veta när inget sägs. Det är så allt är i livet. Men inte med vissa - med dem går det lätt och smärtfritt. Men det är inte så jag vill ha det. Jag vill ha pirret, ovetandet och känslan. Men inte för länge. För tiden rinner ut. Sakta.
Jag sitter i mitt eget ovetande - hur min framtid kommer att se ut. Jag kan bara hjälpa tiden, eller stjälpa. För det är mina egna handlingar som skapar framtidens spår. Mitt spår, för mig att vandra på. Jag kan bara vandra själv genom de spåret, för alltid. Men en del av framtiden har ett spår för någon annan - bara tiden och mitt eget handlande kan visa vem som kommer gå där. Med mig, Ett vackert spår. Med lycka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är nog dags =) har lite mycket just nu kommande helger bara. Men framöver =) då får vi träffas =)

2008-09-15 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0