Dagligt.

Idag har jag arbetat  i 4 h vilket är skönt ibland. Imorgon är jag ledig, så då ska jag och kära mor ut och leta lite saker. Ska bli mysigt, sen ska jag försöka få en tvättid - men min modul är försvunnen. Typiskt. Annars strålar livet på i sin takt med mycket lycka och ro. Saknar dock som vanligt vid det här laget alla mina vänner där ute. Men ni kommer eller jag. Snart. Har gått och vridit axeln så en nerv sitter i kläm, gör ont som bara den. Ganska tråkigt faktiskt. Cykeln har kommit hem nu i alla fall, så nu är de 2 pass per dag plus promenad - det är så skönt. Sen så har man ett års kort på badet och gymmet, tack vare mamma och hennes fina jobb. Det kallas kontakter. Så nu har man något att göra på kvällarna när man har slutat arbetet. Helgerna spenderas oftast i sällskap med Andreas. Tycker om han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0