Daglig dos av skratt. 20

Hm. . .
Går dagen blev ganska härlig ändå. Fick besäk av mor på jobbet, vi stack och shoppade, mys och lite korv. Ha. Sedan kom pappa och körde hem mig. "Bakade" lite kladdkaka, till de stundande besöket. Som kom lite senare än beräknat. Drack fort och åkte i väg för lite hyrfilm. 3:e gången på en vecka nu. Igår blev de dock ingen skräckfilm. Utan komedi. Den var både bra och mysig på samma gång. Mys. Åkte ut på landet och kikade.. var ju ledig idag. Väcktes 2-3 gånger på morgonen - gillar att sova. Sedan blev det blåbär i massor, vacker utsikt och lite skratt - eller massa skratt vilket är ganska frekvent här. Skulle bli fotad, men vägrade. Fick dock några fina till min samling. Sedan åkte vi ut en sväng för att jag skulle visa den berömda grusgropen - vi på Arctura vet vad de är. Men de gick inte så bra. Fanns liksomm inte. Så vi åkte hem till mig drog en pizza - andra gången på 1 vecka (illa). Sedan massa skratt - blev tvångs kittlad under fötterna. Arg! .. Inte då. Nu är man själv här hemma igen. Härligt. Gillar tystnaden. Nu sömn och åter till arbetet som stundar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Härligt de låter med skratt. De är en viktig faktor.

2008-09-04 @ 14:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0