Oväntat.

Helgen innehöll massor. I fredags efter jobbet åkte jag och Andreas på mitt jobb för att gratta en kollega och hälsade även på mamma. Sen så hade jag fiket för mig själv fre-lör, in kommer fröken Wikman. Åh vad glad jag blev. Med sig hade hon sin fina tjej. Dom är så fina tillsammans. Så det vart fullt hus hos mig på lördags kvällen. Andreas var ju även hos mig. Söndagen spenderades med dem och hälsade på min lill kille som hade blivit så stor, för stor. Min älskade Elliot. Sen var det bara jag och Andreas - hyrde film och myste en massa. Så ser min helger ut förövrigt numera. Han kommer strax. Mys.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hey babe =) allt verkar bra med dig =) Kraaam

2008-10-09 @ 10:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0