Vanligt

Hmm... idag kan de bli en lång dag - ska hinna med studiegruppen i 2-3 h, en uppgift samt att fixa en sak åt en klasskamrat. Sedan ska jag hinna med att färga ögonbryn, slinga håret och klockan är redan 15. Imorgon ska jag prov jobba och åka på biblioteket sedan ska jag packa. För i över morgon far jag till mitt andra hem i Härnösand där blir jag tills på fredag, då jag och Carro sätter oss på bussen från Härnösand och in till Sundvsall vid 06.30 där vi sedan beger vi oss till Stockholm för en mysig helg med massa upptåg. Som tur är vet jag redan att de kommer bli underbart för jag kommer spendera helgen med Carro synd att inte Lilly hade varit med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0