Saker


För 5 år sedan...
Skulle ta studenten, livet var kaos - hittade tillbaka till Lilly och Olle

För 3 år sedan...
Hade jag den bästa sommaren i mitt liv med Lilly, Carro och Billy. Bodde i Göteborg, träffade Jimmy.


För 1 år sedan...

Bodde jag i Härnösand, studerade - levde ett galet liv, bodde en sväng i Luleå med Magnus.


För 3 månader sedan...

Var jag lite som han på The Office på cluben på Vm, hade världens bästa 10 dagar och en underbart galen personalfest!


Igår...
Arbetade jag, skurade golven, fick prestationsångest, pratade med Johan i 3,5 h och var Lycklig.

 
Om ett år...
Hoppas jag att jag är hos dig och är lycklig.


 


 

                                                                                                                                                                        
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0