Lång natt

Igår vart det ganska sent på jobbet - men med goda vänner går allt. Cyklade hem vid 01.57 färdig för sängen 02.09. Ringde där efter dig, du var ljuvlig. Blev 47 minuter av ren lycka. Sen vart det svårt att sova, varmt sedan helt plötsligt ljust vaknade vid 05.12 somnade om - vaknade igen för att sedan inte kunna somna om. Känner mig ganska snurrig. Sover riktigt dåligt, har vart så de senaste nätterna nu.
Pratade med Carro går - hon satt på en buss upp till norr. Vi pratade om helgen som är på ingång. Snart är de du o jag och en helg fylld av skratt (hoppas vi). Kan ju bli totalt kaos - ganska vanligt i våran familj haha. Nu ska jag försöka vila.

Kommentarer
Postat av: Carro

SHIT! vilken kväll jag hade igår haha, var på hotellet med pappa haha DAAAAANSA! hihi
(L)

2008-05-18 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0