Frågan är

Kan man vara lycklig över något man inte fick? Känslomässigt förvirrad kanske de kallas, vad vet jag. Ibland står allt still och ibland står jag still - medans allt rör sig. Känslan kan vara svår att ta på, men den är verklig. Den kan gör ont, den kan göra gott. Men jag lever. Lever du? Jag blev ledsen av de jag fick veta, ledsen av att någon annan har förstört din inre styrka, din vilja av att våga. Det är hårt när någon släcker ens liv, det tar lång tid innan brasan är hel. Men det går över - det är lika svårt för mig. Jag vill så gärna att du ska få känna den där säkerheten, säkerheten i en annan. Jag tänkte för dig igår - när jag gick där i natten. Den där vackra natten. Jag tänkte och bad att du ska få bli lycklig, för det förtjänar du. Jag ska tänka på de ofta.
Så du kan få älska igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0