Att förstå.

Ja - jag känner att jag har försummat min blogg en hel del. Men det finns ju viktigare saker, livet, vännerna och kärleken. Jag har börjat blivit lite mindre synisk - det är ju illa att man går och blir en mes. Men hej så är det just nu. Som Therese sa - vi som som INTE skulle ha någon nu. Men så kommer det kanske - bara så där plötsligt. När man minst ser det komma. Jag hoppas så innerligt. DU gör mig till en finare, snällare och framförallt lyckligare människa. Dock är vi så otroligt olika - du är där och jag här. Du är den du är med ditt liv och dina erfarenheter och jag, jag sitter här med mina. Men jag hoppas och tror varje dag. Du gör mig hel. Tack.

Sen till min underbara vän - jag vaknade med lycka idag för att jag vet att den personen kommer göra dig 100% lycklig och behandla dig och med respekt, kärlek och värdnad och det gör mig LYCKLIG. Tack för att du delgav dig imorse.
Sen till min stumpa Carro - längtar till våran hel helg i Sthlm. Du är kanon!

Kommentarer
Postat av: Carro

LÄngtar som fasiken på vår helg tillsammans =)=)

2008-05-13 @ 20:07:05
URL: http://Istorstadsidyllen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0