What If

Kom nyss hem från staden - tar ju sisådär 30 sekunder så är jag nere på stan men men. När jag gick ut från trapphuset imorse så stod de ett par röda gummistövlar med röda höga blommor i. Det såg så vacker och fantasifult ut. Vem är de? Är det någon som försöker uppvakta någon i vårat hus? Är det någon som har glömt dom? Frågorna är många. Men vackert var det. När jag sedan kom tillbaka cirka 1 timma senare så står dom fortfarande där. Ensam. Undra vem som dom är? Ångrar att jag inte tog kort. Ska jag springa ner ? Hm.. får fundera på saken. Men det gjorde mig gad. Fina var stövlarna - har ett par i turkost så dom går loss på 600 kr så det är ju inget man bara lämnar? Fantasi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0