Vet ni vad det är för dag?

Idag känns de som måndag av många anledningar - Det var Wallander igår, det var ingen som jobbade och dagen var allmänt tråkig. Men så vaknade jag och kollade på kontot - Lön och då kom jag på det är ju tisdag.
Idag ska jag försöka ta tag i skolan, fixa och kolla upp när hemtentan är. Sedan blir det inköp av en skolbok - trist men nödvändigt, fixa lite med garderoben och så. Sedan inväntar mamma o jag posten. Ikväll blir det jag och Daniel på News. Betalade räkningar samt la undan hela min lön från Vm plus 2000 till så nu är de plus 10.000 på sparkontot. Ska ta ut och ge till mamma. Kan behövas haha - jag är inte god med pengar alla dagar. Tur att jag inte har så mycket räkningar denna månad. Så jag kan även leva ganska bra på resten av pengarna - gött. Igår var jag hel förslappad och vara bara hemma hos pappa och firade hans födelsedag plus myste med Oscar. Han är fin min katt.
Nu ska jag återgå till att säga upp massa prenumerationer, samt söka upp den där boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0