Vänner

Ni är så fina och ni vet vilka ni är!
Lilly imorgon blir det skvaller + middag och sedan utgång! PARTY! Hoppas det går bra ikväll - tänker på dig. Du i den vita klänningen. Du är vacker. Annars så har jag som sagt arbetat idag det gick bra - skönt. Sen kom jag hem och la mig på soffan en stund. Sov så dåligt för det var något pucko i vårat hus som hade fest i en lånad lägenhet - SMART - Så dom höll på att ringa på dörrarna i alla lgh m.m. MOGET. ...

Nu så inväntar jag besök av en kompis - blir små snack och så. Senare hänger jag möjligtvis på Jimmy ut - får se hur länge de blir här hemma. Annars så har jag träffat på gammal bekant på statoil och Therese o jag ska fila på en fika även Jönsson. Så har en del att invänta till nästa vecka. Trevligt.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Okej - det ser ut att jag kommer med er ut okej? NU JÄVLAR - Palza erbjuder nog unga fin aherrar med VISA kort - bjud mig på redbull maaaan ; )

2008-03-21 @ 22:06:01
URL: http://Idka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0