Tröttsamt

Igår blev det en 10h dag på jobbet kom hem strax över halv fem imorse, somnade runt halv sex. Fastnade vid Gray´s - underbart avsnitt. Daniel ringde och tjatade på mig att jag skulle komma på efterfest kl 05.00! han är ju. Gårdagskvällen blev kanon men skum och mycket folk. Hade ungeäfr 1100 gäster inne. Therese och jag stod i ena baren och hade riktigt kul, skapade en egen dring - Sophie & Theres döpte vi den till. Riktigt god. Min gamla gympalärare stötte på mig - vilket var så där. Men män är ju män.
Vaknade för en liten stund sen, ska ta och fixa lite här hemma och sedan bär de av till arbetet igen för ännu en kväll av fylleri och tipp. Imorgon ska jag upp kl 07.00. Så sömn blir det inte för min del. Vad gör man inte för stadskassan.
 image59

Kommentarer
Postat av: Carro

Duktig du är Gumz!
Hur mår du annars då? Hur går det me grabben i från gbg? Puss (L)

2008-03-29 @ 14:55:50
URL: http://Istorstadsidyllen.blogg.se
Postat av: Emma

Hoppas du har det bra!

2008-04-01 @ 11:58:23
URL: http://emmmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0