Talk

Nu är jag tillbaka! Vart en lite längre tripp än vad jag hade räknat med. Kul att hälsa på vänner och besöka den fina studentstaden Umeå där folk cyklar som dårar och bor i fågelholkar. Bussen hem var mindre bekväm - ingen film. Tur att Ipoden är med överallt. Lyssnade otaliga gånger på Fix you. Love that song. Annar så följa pladask ner i sägen när jag kom hem. Så skönt. Sen hörde jag Lillys röst - Det här är Lilly och Carros... hahah! priceless! Love it.

Nu sitter jag här i soffan med täcket och myser och är ar att jag inte gick på lush och köpt een badbomb hade varit så givande. Istället så får man ligga i ett bad utan glädje. Hade gärnat sett en badbom liggandes där i och dig. Svår att hantera men ändå hanterbar om man vet. Annars så har jag verkligen börjat gilla en "modeblogg"- http://blogg.stureplan.se/michaela/
Otroligt härlig tjej eller snare hennes röst - i like. Hes och så där jobbigt dryg stockholmsdialekt. Hon verkar vara en tjej som vet vad hon vill - lite som mig. That i like.

image37

Kommentarer
Postat av: Lilly

HEJSAN KÄRLEK! :D rolgt att läsa dina alster... kram

2008-03-13 @ 19:41:29
Postat av: Anna

Ja du är underbar! kram

2008-03-13 @ 20:49:13
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0