Sol

Vaknade ut vilad men små ont i senorna. Brukar få det när jag har jobbat. Plus att jag gick ju fram och tillbaka til Lillänge igår innan jobbet. Var kanske inte det smartaste men var ju tvungen. Visste inte då att jag skulle jobba på kvällen. Och där springer man ju fram och tillbaka stup i ett. Mamma gör i  genomsnitt 11000steg och jag skrev fel igår gick 22768steg inte 2278 hahah :) aja, jag är inte den som kikar på sånt men ville kolla eftersom mamma gör så otroligt långa sträckor på hennes jobb.

Nu ska jag diska och fixa sen ska jag ner på stan en sväng och sen på jobbet. Sedan ska jag på FH och jobba til 23. Så idag blir det nog inget mer bloggande förens jag kommer hem från arbetet. Lilly kommer hem idag ska bli så mysigt. Hoppas de blir utgång på lördag. Vi får se hon kanske får annat för sig (hoppas) :)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hejsan hoppsan - ska kila till bussen nu!
Hoppas också på MIRAKEEEEEEEEEEEEEEEL!
(L) I morron PARTY!

2008-03-21 @ 11:39:12
Postat av: Anna

Hej, tack gumman, behöver ditt stöd, känns skönt! Glad Påsk på dig med! Fredde hälsar tillbaka!

2008-03-21 @ 15:04:30
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0