Slipad

Då kom han den där "Sonny" - han var ju dock inte själv utan jobbade ihop med någon - kanske var de Cher? Sen så hade dom dörren öppen så alla kunde se in till mig. Jätte slipade snubbar - stäng dörren för fan! Ha! Men fort gick det, cirka 7,5 min. Vet då inte vad dom gjorde men men.

Annars så får jag en massa mms av Lilly - hon är för fin. J tycker jag är lite väl extrem i mina tankra och handlingar - jag är flicka. Bör kommas ihåg.

Nu ska jag kämpa med berget av disk - vilket kommer ta cirkus 20 min.

Uppdatt: Nu har jag kämpat med berget och det var tråkigt - men nödvändigt. Se lagade jag även mat och kikar på tickets. Tack för att du finns och ställer upp - betyder.

Jag ska smörja in mig och bli len, vill du känna? ha...ha. Jag borde kanske rikta in mig på det, det som är bortom all förväntan. Hoppas förövrigt på ett besked, men det blir nog nej. Men hoppas. Skulle behövt en tillflykts oas. Snarast! Jag förvånas över människors sett att handla i vissa situationer. Varför gör mer skada, varför locka? Det är för mig ohållbart och ganska grymt. Eller väldigt. Annars en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0