Sken

Idag har det varit en underbart fin och solig dag.  Åkt ener på staden och införskaffade mig lite saker och sedan mötte jag upp min vän Lilly och pratade lite med henne och sedan tog jag hand om hennes son en liten stund då hon skulle på vuxen fika :) Elliot sov dock men alltid lika mysig. När han väl vakande så var det första han sa - FIFI! Åh underbarar får man leta efter. Vi satt och pratde lite sedan tog jag på min nya gympaskor och gick mot jobbet. Kollade lite tider inför helgen då jag jobbar fre - sön. Skönt med en riktig jobbhelg utan ledighet. Blir att stå i baren fre-lör och sedan loppis på söndag. Kränga fika är ju alltid super kul när man har jobbat natt dagen innan hehe.

Nu ska jag försöka fixa med skolan.

Kommentarer
Postat av: Anna

I miss you!

2008-03-26 @ 20:52:11
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0