Shoreline

Fick just en flashback över mitt förflutna. Det gjorde ont. Saknaden är stor just nu. Inget blir som det var. Det gör ont fortfarande. Jag förstår nte varför, men det har väl med hela livet att göra. Inre processer och vetskap. Alla får förmodligen återblickar och våndas över beslut och livet i sig själv. Jag fick det nyss av några kort. Satan att man aldrig lär sig - sluta titta. Så enkelt hade det varit, men ibland är jag som ett barn i en godisaffär och kan helt enkelt inte sluta. Men det är en del av mig, så jag kan inte titta bort. Jag är glad på ett sätt att du är den enda. Behöver inte kämpa, behöver inte våndas lika mycket. Det går lätt över.
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0