Sen natt..

Nu är jag tillbaka. Var bort över natten hos vänner - skönt. Kvällen vart en ganska behaglig sådan med många komplimanger, blickar och annat. Vilt? Nja - behagligt. Innan vi tog oss ut blev det 2 filmer och otroligt mycket prat. Sedan blev det utgång och sen efterfest med 3 filmer i bakgrunden, jordnötsringar och kaffe - Vad säger man? Somnade runt 04.30. Vaknade 12.00. Sliten - nej då! Hungrig - ja då! Hem kom jag med hjälp av Jönsson.

Annars så  förundras över lögnerna som kom ur din mun varje gång du öppnar den. Du förmår inte andra att må bra, du måste trycka ner andra för att göra dig själv bättre. Jag är så less, less på dig och ditt tragiska liv, dina "vänner". Jag förstår inte hur du kan leva med lögnerna. Visst jag har inte varit en ängel - men jag ljuger inte om min existens. Det är synd om dig.
Jag är färdig här.

Annars så är jag sjuk fortfarande, illa. Vänner som berör och betyder - tack. Lycklig över att ni finns där. Lilly är åter tillbaka till charmiga Härnösand. Jag kommer snart - längtar. Nu ska jag fortsätta med filmen och sen blir de en film till eller läsning. Imorgon blir det studier. Tyvär. (kanske börjar skriva om eskapderna i Östersund och Härnösand)

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0