Ögona svider

Idag är det måndag och jag ska göra klart allt som jag har missat = läsa en bok på 400 sidor och sammanfatta den på 7 sidor. Det är min uppgift idag plus att maila lite lärare och så. Det klara jag.
För övrigt så är jag ganska glad, ganska lugn i mig själv. Trivs - med det kommer att bli bättre. Glad för att min vän Carro har hittat någon som berör henne - det vill vi alla. Saknar min lilla familj där nere i Härnösand.

Så nu bär det av ut och sen studier fram till 21. NÖDVÄNDIGT.
image28

Kommentarer
Postat av: C

Tack gumman!
Ja, jag hoppas verkligen att det kommer att fungera, allt känns bra än så länge =)
Mhm, jag ska vara en flitig arbetsmyra, du med ser jag med pluggandet =) Håller tummarna att det kommer att gå bra!
=)
Kram på dig!

2008-03-10 @ 09:59:13
URL: http://Istorstadsidyllen.blogg.se
Postat av: Anna

hej! hmm vad ska jag säga, textanalysering och lite onödigt kunnande om poetik hermeuftik och dylikt =P

2008-03-10 @ 10:47:16
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0