Öar

Idag var vi ute till öarna här omkring Luleå - underbart väder. Isvägar är vackra. Sedan var vi bort på storheden. När vi kom hem från 4 timmars kyla blev det ompackning av sakerna.. blev ändå 3 par skor, 3 jackor och 7 par byxor, x antal linnen och tröjor. SUCK. Får tänka på det som att jag flyttar hem sakerna sagta men säkert. Så nu ska jag bara packa det sista så bär det av till Kramfors imorgon kl 8. 7,5 resa - då krävs det filmer. Så det fixar jag med nu.

Annars så pratar jag med polisen. Han är speciell han. Tur är väl det. Ska hälsas på inom en snar framtid igen. Min vän Jonathan skall ut ikväll - jag har bett om ett fyllesamtal - så roligt. Men vi får se om han ger mig det. Nu ska jag väcka en viss person som har somnat på soffan. Sedan blir det middag och sånt. Lilly du är för duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0