Me, Myself and I

Jag är på ett bra humör idag under omständigheterna - känns positivt.
Sitter och planerar Lillys 23 års present, blir en färd. Vi har alltid så kul ihop, hon ger mig styrka när ingen annan förstår, ser eller hör. Våra upptåg kan inte beskrivas - måste upplevas! Ser verkligen fram emot till sommaren, då ska vi leva och ha kul. Det blir alltid farligt när vi är i farten. - L Y C K A -



Jag undrar alltid varför alla hör av sig till mig när jag är hemma? Typiskt. Då menar jag inte vänner ha! Hade ju planerat in ett möte med miljöinspektören när jag var i Härnösand - hade varit mycket givande. Men vi avstod det hela, för stunden. Men det kommer att ske inom kort, man tackar. Som jag har konstaterat tidigare - jag är så glad att jag är själv. Efter att ha varit i en så otroligt destruktiv relation med noll kärlek, noll respons - då blir man genast 100 gånger lättare. Jag svävar så känns det - inga krav, ingen att tänka på - förutom mig själv. Jag är en av dom där människorna som gillar att vara helt själv, det är lycka för mig. Men självklart kan jag göra ett undantag och alltid för mina vänner.

Jag är förskylld - där av bilden. HA HA!

Kommentarer
Postat av: Lilly

RESA - Wohoooo =) *traskar med ett leende*

2008-03-03 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0