Low

Vaknade med en känsa av oro. Känner den ännu. Men vet att jag mest är less. Så jag kör på. Ser verkligen fram emot att träffa Eva och Åsa i helgen. Lite tjej mys med mycket prat. Kan behövas när man delar lägenhet med en man. Ser långt fram, till sommaren mer bästämt. Ska bli ljuvligt att vara med Lilly. Hon har fått en ny ugn som kommer med den nya lägenheten i Härnösand - hon ska bjuda på middag och baka - vilket hon är en mästare på. Hon är som en fin blomma den där flickan. Båda vänder hemmåt mot påsken. Trevligt Jag ska jobba på långfredag. Daniel är inte hemma - typiskt. Men hockeyn är avslutad så vi ska gå ut i massor nu när jag är hemma ett bra tag. Ska jag våga gå fram till honom om han är där och ge honom det han gav mig på yran. Han skulle förmodligen bli skit sur - haha! Men skulle vara rejält kul. Nej, man ska inte utmana ödet med sina f.d. Så jag låter det vara.

Idag ska jag storstäda, fixa, testa och invänta sällskapet. Sedan hoppas jag på Walldorf - vi får se. Tvivlar. Skulle vara trevligt. Fick mig många tankeställare igår - jag inser att jag inte vill ha det. Jag vill vara den jag är nu och jag vill vara enkel. Jag vill bara ha det, inget annat. Skönt att ha den känslan. Sommaren kan komma att bli ljuvlig. Rättare sagt kommer att vara ljuvlig med många brisar.
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0