Lördagen i text

Igår vart det utgång som sagt. Börjades med att jag tog bussen till fröken Wikman. Där inväntade en underbart god middag med gott sällskap. Sedan blev den fixning och schlager till max. Sedan bar det av till Larrys - vart en helt okej kväll. Dansade och hade riktigt kul, inga pengar som flög iväg, Viktor var där alltid ett plus. Träffade på min Linn och Sandra fick sitt.  Men mina tankar finns hos dig. Känner så för dig stumpan vet hur det är när det går så där. Man är maktlös mot sina känslor och förnuftet ger efter för känslan. Jag träffade på en Pontus från huvudstaden som studerarde. Han bodde på campingen och var förälskade i en flicka som var i Stockholm hos sin föredetta - ja, vad säger man - även killar kan falla hårt. Vi satt och snackade sista delen av kvällen och sedan bjöd han på taxi hem då jag bor 5 min från campingen - ibland har man tur. Vi bästämde att vi skulle bli promenad kompisar - jag skulle ge han lite terapi. Kom i sängs vid 3 och nu så sitter jag här och är på väg til fröken Wikman igen. Blir mys me film och sedan ska jag hem till Pappa på middag med familjen. Blir en trevlig söndag.
Tänker på dig, du får mig att le. Du är som du är. Mystisk. Mer av dig, tack.

image49

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja bra nog att jag fick mitt:)

2008-03-23 @ 14:22:14
URL: http://lillis85.blogg.se
Postat av: Lilly

(L)...hjääärta skickas!

2008-03-23 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0