Lördag

Vaknade imorse av att någon pratade väldigt högt i telefonen. Men lyckligtvis kunde jag somna om. Nu sitter jag här och tittar på Miami Ink. Funderar på att ta en dusch och sedan gå ner och hämta ut ett packet och inhandla en klänning. Men lär väl ändra mig innan dess. Sista natten i Luleå - underbart. Imorgon bär det av till Eva där jag ska spendera dagen och morgondagen. Sedan blir det bussen hem. Sedan stannar jag på obestämd tid.

Annars så har jag fått någon att falla. Känns tungt, känns obehagligt. Men det löser sig. Det gör det alltid. Men oftast så faller de man inte vill ska falla. Det är de som är typiskt livet. Pratade med polisen igår, han är kryptisk, men samtidigt lockande. Det gilar jag. Det ska inte vara för lätt allt.

Kommentarer
Postat av: teresa

Tack! Vad skoj att du gillar min blogg. Ha en mysig lördag,

2008-03-15 @ 15:26:03
URL: http://curvesinstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0