Läskigt..

Drömde i natt eller rättare sakt imorse. En väldigt annorlunda dröm. Svår att greppa. Ebba Von Sydow var med. Läskigt. Vaknade ej utsövd. Tyvär. Får skylla på bloggoraklet.
Nu sitter jag här och har gjort lite till vår friluftsdag som sker på måndag i Kramfors (även känt under namnet Pulver-City). Ska bli trevligt att hälsa på hemma hos Eva - hon är en härlig person. Lite som jag fast 18 äldre. Vi var och åkte slalom på skolan v8. Då måste man om man lånar skidor tala om sin vikt för personen så att den kan ställa in skidorna efter ens vikt. Eva ger då personen lite snyggt en lapp där det står - Läs inte upp min vikt högt. Så skön. Efter sön-mån i Kramfors åker jag över till Härnösand och sen bär det av hem till Östersund.
Våren har kommit till Luleå - tror jag har skrivit de förr. Det är extremt mycket vatten överallt. Funderar på om jag ska ta en tripp till Sälen och Josse till Påsk. Kan bli riktigt kul. Men får se hur det blir. Annars blir det familjen i Gävle, Östersund eller kanske lite utgång med Daniel om han nu inte ska ha med hockeyn eller Hoting att göra. Jag får helt enkelt se vad som sker. Ingen direkt stress.
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0