Konsumtionens mecka - 25

Idag vart det inte alls som jag skrev förut.. Fixade i mitt nya fotoalbum - blev så fint. Sedan bar det av till staden där jag lyckades bränna 1700kr. Suck. Min fyndade ett par fina gladiatorsandaler för 150 spänn - innan 700kr. Och ett par Nike Air Structure för 700 tidigare pris 1400. Så jag ska inte klaga för mycket över min konsumtion. Tröjorna är från Lindex och det var genom Klingen jag hittade dom. Köpt eden gråmelerade och istället för den svarta en Knallrosa. Skit snygg. Införskaffade även mig den eftertraktade långklänningen lfrån hm i siden imitation med afrikansktmönster för ynka 149kr - som hittat. Blev även lite smink och smycken på hm. Så nu är Sophie´s stadskassa stängd.

Skor 2

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va fina kläder! =) Kraaam

2008-03-26 @ 09:39:34
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Sandra

Lilly som skriver, LOVE YOU SHOOOSE! :D

2008-03-26 @ 09:52:08
URL: http://lillis85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0