Halstabletter och Te - min frulle

(10.13) God morgon, vet jag inte om jag tycker att det är - ordentligt sjuk. Men mina vänner livar upp min trista vardag - med artiklar om personer som juckar på damcycklar, kröniker om hur man blir hatad... ja ni förstår - då är det lätt att le.
Sen så lyssnar jag på Maggio igen, vilken text.
Jag har verkligen provat med allt
Jag har träffat, för fan, hela världen
Från Paris till Shangai, slitna jeans och kavaj
Jag har till och med surfat på nätet..

Stämmer så bra in på mig och mina flickor ;) - man bir aldrig nöjd.
Jag pratde med min styvpappa om män och hur dom är, vi har alltid så givande samtal han och jag. Vi kom ju inte fram till något jag redan visste. Jag lever efter min egen fillo och den funkar bra. Varför gå runt och oroa sig för att hitta någon - om man letar så blir det oftast fel. Jag är 23 inte 33, leva är det jag bör tänka på, inte hur jag ska se ut i en brudkläning. Jag har aldrig varit en av dom där tjejerna som drömt om hur jag ska se ut som brud - jag har inte tid att lägga på sånt. Jag har tänkt mig själv en gång i brudkläning och det gick bara neråt efter det. Så ve o fasa - aldrig mer! Jag är nog en obotlig icke brud, som ser sig själv i en skönt färglad lya med hund och nudlar - thats my cup of the. Det är min ambition innan 33.

Nej, jag hittar ingenting
Ingen groda som blir min prins
Bara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tät
Varför ska jag nöja mig med nåt mindre,
när jag vet jag kan fixa vem jag vill?


Annars så ska jag försöka få i mig något mer än halstabletter och te - kan bli en svår match att gå. Sen ska jag in på Lush och se om mitt luktsinne är kvar för där om något bör jag känna nån lukt. Lillys tips.

(14.40) Nu har jag fått i mig lite frulle, vart på Lush och sniffat - men gick så där. Fått mig en rejäll tankeställare som vanligt. Behöver komma bort, snarast. Jag får spasmer. Jag tror jag känner världens största mes - suck - Luleå är fullt med blöt snö och jag suckar ännu mer. Pratade som sagt med Micke och jag får bo i hans hobbyrum med alla pistoler - haha! Väljer nog Daniels lya med en massa hockey eller mitt gamla rum hos mamma. Nu ska jag kika på film och dricka te och äta lite glass.





Kommentarer
Postat av: Lilly

The är BRA skit :- ) Nu vankas LARRYYYYS =)

2008-03-01 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0